GIFT STAR partnerem konferencji DNI MARKETINGU SPORTOWEGO 2008
Firma GIFT STAR zagości podczas wystawy MARKETING GIFT EXPO 2008 odbywającej się podczas Międzynarodowej Konferencji VII DNI MARKETINGU SPORTOWEGO w dniach 6-7.11.2008 w Centrum Olimpijskim PKOI w Warszawie. Ponadto jako Partner konferencji dostarczymy dla wszsystkich akredytowanych osób smycze reklamowe do identyfikatorów. Podczas tej imprezy zaprezentujemy 2-ie nasze marki: GIFT STAR - producent i importer smyczy reklamowych oraz Pro-USB zajmującej się importem urządzeń elektronicznych USB - powiedział Piotr Zieliński - właściciel firmy GIFT STAR i Pro-USB.
Marketing Sportowy rośnie w siłę, a wraz z nim rozwija się największe spotkanie biznesu sportowego w regionie. Dni Marketingu Sportowego zainaugurowane zostały w 2002 roku, błyskawicznie przyciągając uwagę osób odpowiadającej za zarządzanie sportem w Polsce oraz przedsiębiorstw traktujących sport jako efektywne narzędzie marketingowe.http://dms.sbf.pl/aktualnosci/92
Marketing Sportowy rośnie w siłę, a wraz z nim rozwija się największe spotkanie biznesu sportowego w regionie. Dni Marketingu Sportowego zainaugurowane zostały w 2002 roku, błyskawicznie przyciągając uwagę osób odpowiadającej za zarządzanie sportem w Polsce oraz przedsiębiorstw traktujących sport jako efektywne narzędzie marketingowe.http://dms.sbf.pl/aktualnosci/92