en
STRONA GŁÓWNA / Top MENU / O nas / Targi / Festiwal Marketingu

Festiwal Marketingu

FESTIWAL MARKETINGU, DRUKU & OPAKOWAŃ 2013

FESTIWAL MARKETINGU, DRUKU & OPAKOWAŃ 2013

Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tyle udało się zmieścić w relacji filmowej obrazujacej dwa dni Festiwalu Marketingu i Druku.

 

Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą artykułów promocyjnych, drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Do grona wystawców dołączyli w tym roku również producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy  - m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn. 
 
Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne - konferencje tematyczne i całodniowa konferencja poświęcona 6ematyce web2print. W ramach festiwalu odbył się także konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe.  Uhonorowano także nagrodzonych w konkursie o Złote Medale - na najbardziej innowacyjne produkty. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. 
 
W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie,  jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.

 

 

FESTIWAL MARKETINGU 2014

Ponad 160 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, różnorodne maszyny drukarskie i oryginalne opakowania - to wszystko dla prawie 4 tys. zwiedzających – tak można podsumować 6. edycję Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, które w tym roku odbyły się w nowej, połączonej formule.

Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie SUPER GIFT 2015 na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.

Nasza firma otrzymała nagrodę w Konkursie SUPER GIFT 2014 za WODOODPORNY GŁOŚNIK USB



FESTIWAL MARKETINGU 2015

Ponad 160 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, różnorodne maszyny drukarskie i oryginalne opakowania - to wszystko dla prawie 4 tys. zwiedzających – tak można podsumować 6. edycję Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, które w tym roku odbyły się w nowej, połączonej formule.

Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie SUPER GIFT 2015 na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego.

Nasza firma otrzymała nagrodę w Konkursie SUPER GIFT 2015 za POWERCELL - model Power Bank niewymagający kabla. 

FESTIWAL MARKETINGU 2016

Liczne rzesze zwiedzających, szeroka oferta reklamowa i niezwykle bogaty program wydarzeń dodatkowych. Tak w jednym zdaniu można podsumować tegoroczną edycję targów. Jednak to co najważniejsze, wyraża się w liczbach. Blisko 250 wystawców targów to 30% więcej firm niż w roku ubiegłym. Ogromnym sukcesem jest także 20% wzrost liczby zwiedzających - 4800 osób, które - co istotne - reprezentowały tylko i wyłącznie profesjonalistów z branży.

8. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej obfitowała w nowości. W tym roku po raz pierwszy, ze względu na bardzo duże zainteresowanie wystawców, impreza została podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Dla zwiedzających organizatorzy przygotowali również różnorodne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

Odwiedzający halę FestiwalMarketingu.pl chętnie również odwiedzali strefę konkursów. W hali nr I można było podziwiać najciekawsze gadżety reklamowe konkursu Super Gift 2016.

Firma GIFT STAR & Pro-USB zdobyły podczas tych targów 2 nagrody w Konkursie SUPER GIFT 2016:

 - POWER BANK Z WYŚWITLACZEM LCD

- KABEL CHARGE Z LOGO 3D

FESTIWAL MARKETINGU 2022

W dniach 14 - 15 września 2022 w Warszawie miały miejsce Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku - Festiwal Marketingu.
Impreza zgromadziła 232 wystawców z kraju i zagranicy.
Cała oferta GIFT STAR cieszyła się dużym zainteresowaniem zwiedzających. Nasi doradcy handlowi nawiązali szereg wartościowych kontaktów i przeprowadzili interesujące rozmowy, które z pewnością zaowocują współpracą.