pl
Main page / Media / Poznański Magazyn Targowy-"Wygrają Ci, którzy już teraz inwestują..."

Poznański Magazyn Targowy-"Wygrają Ci, którzy już teraz inwestują..."

Zasadą marketingu jest nie porzucanie działań reklamowych w okresie pogorszenia
koniunktury, tylko tworzenie ich innej strategii. Grzech zaniechania potrafi się
mścić. Czy z perspektywy lat działania Państwa firmy przedsiębiorstwa stosują
się do tej prawdy?

- Działania marketingowe są wskazane zarówno w
okresach wzrostu gospodarczego jak i dekoniunktury. Zaniechanie działań
promocyjnych firmy może być samobójstwem i w dłuższym okresie czasu
niedoodrobienia. Sprzedaż musi być wsparta promocją. Ograniczenie przez firmy
środków na reklamę spowoduje nieuchronnie spadek wartości sprzedaży. Zawsze
znajdzie się ktoś, kto akurat w okresie pogorszenia koniunktury uruchomi
zapasowe środki i wyda te środki na reklamę. Wtedy on uzyska przewgę
konkurencyjną i szybko stanie się kluczowym graczem na rynku. Jeśli chodzi o
naszą strategię to firma GIFT STAR działa właśnie w ten sposób. Stawiamy teraz
na wydatki związane z imprezami targowymi jak PROMO EXPO, RemaDays i
EURO-REKLAMA oraz inne, zamieszczamy reklamy prasowe i prowadzimy silne
działania PR. Ponadto zwiększamy obsługę zatrudniając nowe osoby do działu
handlowego oraz mamy w planach poszerzenie naszego parku maszynowego o zakup
nowoczesnych urządzeń. Wiadomo, że w którymś momencie koniunktura polepszy się,
a wtedy wygrają Ci, którzy już teraz inwestują...


Piotr
Zieliński
właściciel GIFT STAR i Pro-USB