Międzynarodowe Targi Poznańskie
![](/media/galeria/big/d3/d33716fd0c9bd4fd.png)
![Firma GIFT STAR zagościła na targach EURO-REKLAMA 2006 w Poznaniu.](/media/galeria/big/5_d (4).jpg)
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko podczas Targów EURO-REKLAMA 2006 w Poznaniu. Mamy nadzieję, że dzięki tym targom poznaliście firmę, która wyprodukuje dla WAS zawsze na czas najwyższej jakości smycze reklamowe ...
![GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2007](/media/galeria/big/5_d (3).jpg)
GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2007
Superszybkie plotery, ruchome bilbordy, pachnące monitory, ekrany diodowe, a także chińskie pomysły na reklamę wszystko to będzie można zobaczyć podczas zbliżających się największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem "Widocznie najlepsi" wystawcy i zwiedzający targów będą świętować w Poznaniu przez cztery marcowe dni (27-30.03.2007 roku).
![GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2008](/media/galeria/big/13.jpg)
Nasza firma podczas tych Targów zdobywa nagrodę w Konkursie na Najbardziej Niekonwencjonalny Upominek organizowanym przez pismo Pro-KREACJA oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Po raz pierwszy w Poznaniu jesteśmy w Poznaniu z naszą nową marką Pro-USB. Sponsorowaliśmy również konferencję Gadżety i Sport. Zaraz po wręczeniu nagród zostajemy zaproszeni przez telewizję TVN CNBC Biznes celem rozmowy na temat naszej firmy oraz sytuacji w branży...
GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2009
23-cia edycja Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009 , Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009. Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama GIFT EXPO 21-24.04.2009r. Poznań
GIFT STAR na Targach GIFT EXPO 2011
Targi EURO-REKLAMA to od 20 lat najważniejsze spotkanie sektora out-of-home media w Polsce. Tereny Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejscem spotkań wystawców z ich klientami i partnerami handlowymi, a także stają się idealną przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. Kontakt face-to-face, rozmowa zakończona uściskiem dłoni jest bezsprzeczną zaleta targowych spotkań, a bezpośrednia prezentacja produktowa zdecydowanie wpływa na wzrost świadomości i wartości nie tylko samego produktu ale także jego korelacji z marką firmy. Targi EURO-REKLAMA to gwarancja zaprezentowania swojej oferty szerokiej grupie profesjonalnych zwiedzających.
![TARGI EURO - REKLAMA 2012](/media/galeria/big/konserwa_kibica.jpg)
W dniach 27-29 marca 2012 w Poznaniu odbyły się targi dla profesjonalistów poszukujących pomysłów na na nowe formy reklamy. Wydarzeniu towarzyszyły warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z” oraz „Car Wrap Championship” - mistrzostwa w aplikacjach samochodowych. Jak co roku targi były okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych.
![TARGI EURO-REKLAMA 2013 w Poznaniu](/media/galeria/big/2013-05-21 14.09.10.jpg)
Serdecznie dziękujemy za Państwa udział i współtworzenie świętujących swoje 40. lecie Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2013, które odbyły się w dniach 21-24 maja w Poznaniu. W tym samym miejscu i terminie odbyły się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA.
Targi POLIGRAFIA i EURO-REKLAMA w Poznaniu tworzyło w tym roku 250 wystawców, którzy zaprezentowali na powierzchni przeszło 20 000 m kw. całą gamę nowoczesnych maszyn i urządzeń drukarskich, w tym cyfrowe maszyny do wydruku wielkoformatowego, profesjonalne rozwiązania informatyczne dla branży poligraficznej i wydawniczej, a także nowe formy kreacji i rozwiązań reklamowych: od nowatorskich rozwiązań znajdujących zastosowanie w szeroko pojętej komunikacji wizualnej po gadżety i upominki reklamowe. Na stoiskach trwały rozmowy, toczyły się prezentacje nowych technologii. Wiele działo się w strefie DIGITAL PRINTING, łączącej ekspozycję targów Poligrafia i Euro-Reklama.
![REKLAMA 360 w Poznaniu](/media/galeria/big/2014-05-14 11.49.35.jpg)
Reklama360, to nowy projekt Międzynarodowych Targów Poznańskich, w którym praktyka zmierzy się z teorią, empiria z wizją przyszłości a rutyna z kreacją.
Udział w Reklama360 daje możliwość:
- zaprezentowania swojej oferty wśród przedstawicieli branży reklamy,
- promowania wizerunku firmy,
- umocnienia dobrej marki produktów,
- zweryfikowania swojej oferty pod względem konkurencyjności i innowacyjności,
- nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.
Dla kogo są Targi Reklama360?
- przedstawicieli producentów maszyn i materiałów do produkcji reklam,
- producentów i sprzedawców materiałów reklamowych,
- dostawców usług reklamowych,
- drukarzy wielkiego i małego formatu,
- praktyków i znawców świata mediów.