DNI MARKETINGU SPORTOWEGO 2008
Międzynarodowa Konferencja
VII Dni Marketingu Sportowego
NOWOCZESNE SPOJRZENIE NA MARKETING SPORTOWY6-7 listopada 2008 r.
Centrum Olimpijskie PKOl, WarszawaKonferencja Dni Marketingu Sportowego to przedsięwzięcie, które poprzez swoją cykliczność, dynamiczny rozwój oraz wysoki poziom merytoryczny prowadzonych dyskusji zyskało powszechne uznanie oraz otrzymało miano największego i najważniejszego wydarzenia marketingu sportowego w Polsce. Organizatorem Konferencji jest SPORT & BUSINESS FOUNDATION.Celem Konferencji jest wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie oraz ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje marketing sportowy. Istotnym założeniem jest także stworzenie forum debaty o wizji rozwoju sportu w Polsce. Firma GIFT STAR bardzo popiera tego typu przedsięwzięcia czego dowodem było zaprezentowanie szerokiej oferty podczas tego wydarzenia. Dziękujemy wszystkim, którzy nas wtedy odwiedzili... i zapraszamy ponownie.